- Met zorg voor u verpakt
- Gratis verzending vanaf €50,-NL
- Dagverse producten

Retourneren en klachten
Retourneren en klachten
retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het
moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het
product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd
worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele
leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde
product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op
de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt
het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft
ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar
gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde
betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een
andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de
goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de
duurdere methode niet terug te betalen.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of
dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U
kunt mailen naar:
info@degildemeesterskaas.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd
nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling
bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan
te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te
vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is
dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.