info@degildemeesterskaas.nl
Ambachtelijke meesters in kaas
  • Binnen 2 dagen in huis
  • Gratis verzending boven de €25
  • Dagverse producten met zorg voor u verpakt
Retourneren en klachten

Retourneren en klachten

Wij streven naar goede service.
Het is dan ook erg vervelend als u niet tevreden bent met ons product. Mocht dat zo zijn, dan vragen wij u om uw klacht door te geven via het contactformulier. Wij zullen uw klacht dan zo snel mogelijk bekijken en naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Nadat u uw klacht via het contactformulier heeft verstuurd, ontvangt u van ons een bevestiging. Wij streven ernaar binnen een week met een passende oplossing te komen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, stellen wij u daarvan op de hoogte.
Mocht u uw bestelling willen retourneren, kan dit onder de volgende voorwaarden:
– het door u bestelde product mag geen gebruikssporen of uiterlijke veranderingen vertonen. Het dient derhalve onbeschadigd te zijn.
– u mag het bestelde product slechts in die mate uitpakken, voor zover dit nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.
– om hygienische en veiligheidsredenen kunnen wij geen geopende retourgoederen accepteren. Producten waarvan de verzegelde- dan wel gevacumeerde verpakking is verbroken kunnen dus niet worden geretourneerd.
– u dient artikelen in de originele verpakking en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat, met bijsluiting van een kopie pakbon en kopie factuur, en een duidelijke omschrijving van uw klacht te retourneren.
– artikelen zonder kopie pakbon en kopie factuur worden niet in behandeling genomen.
– retourzenden is voor kosten van de klant.
– retourzendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.
Na ontvangst van uw retourzending, zullen wij de zending controleren en uw klacht beoordelen. Als wij uw klacht gegrond verklaren, zullen wij het aankoopbedrag restitueren.
Als de goederen of de verpakking incompleet of beschadigd zijn, zullen wij hiervoor kosten in rekening brengen. Deze kosten zullen wij op het restitutiebedrag in mindering brengen.
Restitutie geschiedt binnen 7 dagen na het ontvangen van de retourzending en is alleen mogelijk via een bancaire of girale overboeking.